Oldalak

szombat, november 08, 2008

szösszenetek napjaimból...

Arra kelek,hogy röhögök.Ennél abszurdabb dolgot elképzelni sem tudnék.
Álmomban ülök egy román taxiban hátul,a taxi tolat,és az ajtó nyitva van.Elől ülnek ketten,én hátul.
ÉN:Hallottátok,hogy "C" megkérdezte a srácot,hogy ő mér ilyen fura?
A,B egyszerre:Nem!
(C odakerül mellém a taxiba)
C:És mit mondott?
Én:Nemtudom te hülye,hát te kérdezted meg tőle!
C:jaaa...
Ezután felkelek,és bemegyek Neuro-ra.
A tanár újra az elekromos sejtingerlésről és ingerelhetőségről beszél.
Felhozza Steve Irvin-t,az ausztrál biológust.
Tudják kollégák,Irvin is úgy halt meg,hogy megcsípte egy elektromos rája...
Egy zseni felszólal: Tanárnő,az elektromos rája egy állat?:O
(nem bazmeg,egy növény...te hülye)
Hallottam ma egy nagyon jó történetet,az egyik tanáromról.A fickó elég szabad-szájú az előadásain,és a hölgy hallgatók jelezték felé,hogy ha nem hagyja abba a káromkodást,akkor ők nem fognak rajta részt venni.Egy hétre rá,bemegy a professzor az előadásra,és így kezdi!
"Tisztelt kollégák,most hallottam hogy most érkezett egy vagon az állomásra tele MŰFASSZAL!"
A nőnemű hallgatók felálltak,és mintegy tüntetőleg elkezdtek megindulni a kijárat felé.
A professzor újra megszólalt:"Nem kell sietni hölgyeim,jut mindenkinek!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése